PAC 3 Value Proposition Canvas

Hola companyes! vos compartisc el meu VPC

Els elements que crec que els productes actuals podrien millorar per donar una millor experiència a l’usuari a l’hora de realitzar les videoconferències a l’entrorn laboral són:

– En les situacions en les que dins d’un mateix despatx hi ha diverses persones en la mateixa reunió, poder escollir indivualment a quina persona poses en silenci, ja que al estar en la mateixa sala ja la estàs escoltant en directe.
– Per tal d’evitar distraccions durant la videoconferència i que la gent estiga focalitzada, poder definir unes webs o programes als que no es podrà accedir durant la videoconferència.
– Creació intel·ligent de reunions. Es podría mirar en els calendaris (laborals) de les persones de la videoconferència i tenint en compte els fusos horaris es proposaria als participants directament un dia i hora per a la reunió.

Entrada similar